مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-07اقتصادي

صدور 165 هزار جلد سند روستایی در گیلان/ مقاوم سازی 11 هزار واحد مسکونی در روستاها


تاکنون حدود 165 هزار جلد سند روستایی را در راستای تثبیت مالکیت در استان گیلان صادر کردیم و از نظر تعداد، رتبه چهارم کشوری را داریم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: تاکنون حدود 165 هزار جلد سند روستایی را در راستای تثبیت مالکیت در استان گیلان صادر کردیم و از نظر تعداد، رتبه چهارم کشوری را داریم.

حامد دائمی در حاشیه بازدید از روستای بویه در شهرستان املش در گفت وگو با ایسنا، هدف از این بازدید میدانی را رسیدگی به مشکلات روستاییان دانست و اظهار کرد: روستای بویه، بافت با ارزش محسوب می شود و لذا اعتبارات عمرانی آن به صورت ملی بوده و بنیاد مسکن از سال 95 اقداماتی از جمله سنگفرش و دیواره سازی و.

را در این روستا انجام داده است.

وی از تخصیص اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومانی طی سال های 1401-1400 جهت اجرای طرح هادی روستای بویه با محوریت سنگفرش خبر داد و بیان کرد: برای سال 1402 نیز اعتبار دو میلیارد تومانی پیش بینی شده و اجرای طرح هادی را در دستور کار داریم که به محض تخصیص، عملیات سنگفرش را آغاز می کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به مشکلات روستای بویه و سایر روستاهای استان برای ساخت مسکن در داخل محدوده طرح هادی، اضافه کرد: برخی از افراد در روستاها فاقد زمین و مسکن هستند و لذا برنامه ریزی های لازم را با هماهنگی مسئولان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 165 هزار جلد سند روستایی در گیلان/ مقاوم سازی 11 هزار واحد مسکونی در روستاها

صدور 165 هزار جلد سند روستایی در گیلان/ مقاوم سازی 11 هزار واحد مسکونی در روستاها